Board logo

標題: [自拍]陳爽@將軍澳中心 19-DEC-2009 [打印本頁]

作者: coolfai    時間: 2010-1-15 02:31 PM     標題: [自拍]陳爽@將軍澳中心 19-DEC-2009

可能係獨家呢

爽爽超靚
仲超好人, 請野比fans食

end

圖片附件: _DSF1451.JPG (2010-1-15 02:30 PM, 370.5 KB) / 下載次數 0
http://www.starhk.com/bbs/attachment.php?aid=1410646&k=01a133e98a9005e74699ba5f14000ef4&t=1782108968&sid=Y5nCNb



圖片附件: _DSF1470.JPG (2010-1-15 02:30 PM, 371.3 KB) / 下載次數 0
http://www.starhk.com/bbs/attachment.php?aid=1410647&k=f9b2b8f2d7edda52d08f0c827eb8f479&t=1782108968&sid=Y5nCNb



圖片附件: _DSF1495.JPG (2010-1-15 02:30 PM, 326.9 KB) / 下載次數 0
http://www.starhk.com/bbs/attachment.php?aid=1410648&k=3fe0b4df51328667d1a7b7ee94e65e61&t=1782108968&sid=Y5nCNb



圖片附件: _DSF1504.JPG (2010-1-15 02:30 PM, 334 KB) / 下載次數 0
http://www.starhk.com/bbs/attachment.php?aid=1410649&k=c7b9a2eb3d34a9bbd15604c314836910&t=1782108968&sid=Y5nCNb



圖片附件: _DSF1570.JPG (2010-1-15 02:30 PM, 375.3 KB) / 下載次數 0
http://www.starhk.com/bbs/attachment.php?aid=1410650&k=f2fbc5b027d2a8589342480482e41b07&t=1782108968&sid=Y5nCNb






歡迎光臨 香港追星 STARHK (http://www.starhk.com/bbs/) Powered by Discuz! 7.0.0